clear
خانه مقالات آشنایی با برخی از مزایای اس ام اس جهت اطلاع رسانی

آشنایی با برخی از مزایای اس ام اس جهت اطلاع رسانی

خلاصه مطلب

اس ام اس را بدون شک می توان یکی از کاربردی ترین و ارزان ترین روش های اطلاع رسانی دانست. معمولا کسب و کارهای مختلفی برای تبلیغات و یا اطلاع رسانی از پیامک استفاده می کنند. آموزشگاه ها، ادارات، مدارس، بانک ها و... برای اطلاع رسانی و تعامل با مشتریان خود از sms استفاده می کنند.

22 شهریور 1398

توضیحاتی در مورد اس ام اس

اس ام اس یا پیامک یکی از روش های ارتباط با سایر افراد می باشد. پیامک یا sms یک متن کوتاه بوده که می تواند جهت اطلاع رسانی، تبلیغات و... ارسال شود. اس ام اس در ابتدا برای ارتباط متنی دو نفر از طریق تلفن همراه مورد استفاده قرار گرفت، اما کم کم پیامک به عنوان یکی از روش های اطلاع رسانی و تبلیغاتی نیز مورد استفاده قرار گرفت. این موضوع باعث شده است تا در حال حاضر sms یکی از ابزار اطلاع رسانی محبوب بین کسب و کارهای مختلف به شمار برود.

ارسال پیامک می تواند برای یک شخص خاص، یا چند نفر و یا به صورت انبوه بر اساس منطقه پستی امکان پذیر می باشد. معمولا کسب و کارهای مختلف برای اینکه با مشتریان خود به صورت مستمر در تعامل باشند، از اس ام اس استفاده می کنند. این موضوع به خاطر مزیت های بسیار فراوانی بوده که sms نسبت به سایر روش های اطلاع رسانی دارد. در ادامه این مطلب می توانید با برخی از مزایای ارسال پیامک نسبت به سایر روش های اطلاع رسانی آشنا شوید.

اس ام اس جهت اطلاع رسانی

مزایای ارسال اس ام اس جهت اطلاع رسانی

برندینگ

یکی از مزایای اصلی ارسال اس ام اس برای کسب و کارهای مختلف، برند سازی می باشد. معمولا یک امر بسیار مهم در برندینگ تعامل با مشتریان و دیده شدن می باشد. با ارسال منظم sms می توان ارتباط خود با مشتریان را حفظ کرد. در صورت انجام این کار پس از گذشت مدت زمان بسیار کوتاهی متوجه خواهیم شد که نسبت به رقبا در حال گرفتن اعتبار و جایگاه بهتری می باشیم.

  افزایش تعامل با مشتریان

معمولا کسب و کارهایی که در موضوع تعامل با مشتریان ضعیف عمل می کنند، پس از گذشت مدت زمان کوتاهی متوجه می شوند که میل و رغبت مشتریان نسبت به آنها کمتر شده و به سمت رقبا سوق داده می شوند. با ارسال منظم پیامک و اطلاع رسانی های مفید و کاربردی، می توان تعامل با مشتریان را بیشتر کرده و این تعامل باعث وفادار سازی مشتریان می شود.

هدفمند بودن

یکی دیگر از مزایای اطلاع رسانی از طریق اس ام اس این است که می توان مطمئن شد که تبلیغات هدفمند انجام می شود. زیرا بر اساس اطلاعات مشتریان، کد پستی و... می توان افرادی که پیامک را دریافت می کنند مشخص نمود. این موضوع باعث شده تا استقبال از ارسال پیامک های تبلیغاتی از سوی کسب و کار های مختلف بسیار بیشتر شود.

اطلاع رسانی هدفمند

قیمت ارسال اس ام اس

یکی از موضوعات بسیار مهم در امر تبلیغات و اطلاع رسانی، هزینه های مربوط به آن می باشد. معمولا اس ام اس را می توان یکی از ارزان ترین نمونه از روش های اطلاع رسانی در نظر گرفت. این موضوع به خاطر هزینه ای بسیار اندک برای هر پیامک بوده که معمولا در ارسال انبوه پیامک این هزینه ها باز هم کاهش می یابند. اطلاع رسانی ارزان قیمت از طریق اس ام اس باعث شده تا ارگان ها و نهادهای بسیار مختلفی از اس ام اس استفاده نمایند.

 

اطلاع رسانی ارزان